Bestil et telefonmøde med kommunen
Nu kan du bestille tid til et telefonmøde - så ved du, hvornår du kan tale med en relevant medarbejder.
I mange år har det været muligt at booke en tid til personlig betjening på rådhuset. Det har betydet, at tidligere tiders lange køer nu hører historien til.
For at forbedre servicen yderligere, har kommunens Borgerservice gennemført et pilotprojekt, hvor borgerne booker tid til et telefonmøde via hjemmesiden og samtidigt oplyser, hvilket emne man vil tale om. Herefter bliver borgeren ringet op af en relevant medarbejder.
Har du digitale udfordringer kan du få hjælp til tidsbestillingen ved at ringe på kommunens hovednummer - 72 56 50 00
Pilotprojektet kører på seks fagområder:
- Folkeregister
- Boliganvisning
- Pladsanvisning
- Sygedagpenge
- Ledighedsydelse/ressourceforløbsydelse
- Kontanthjælp
Siden februar er der booket tid til 1.796 telefonopkald.
Det er undervejs i projektet blevet synligt, at der er potentiale i at udbrede telefonmøder flere steder i organisationen. Det gælder særligt på de områder, hvor almindelige telefonopkald ofte ikke kan besvares, fordi kommunens medarbejdere typisk har andre borgersamtaler, er på tilsyn mv.