Kontakt os
Hent kontaktinformationer herunder
Find os her
Se telefontider, EAN-nummer, bankforbindelse, og CVR-nummer
Du kan ringe til Borgerservice på 72 56 50 00.
Vores telefontid er:
Mandag 8.30 - 17.30
Tirsdag - Torsdag 8.30 - 13.00
Fredag 8.30 - 12.00
Åbningstider for Rådhuset
Rådhuset har åbningstider mandag til torsdag ved forudgående aftale
Rådhuset er lukket om fredagen.
CVR og Bank
CVR 29188335
Danske Bank Hørsholm - reg.nr. 4319 kontonr. 11779433
Den digitale hotline
Uden for normal åbningstid, hvis du har brug for hjælp til selvbetjeningsblanketter mv., kan du kontakte Digitale Hotline på 70 20 00 00.
Den Digitale Hotline har følgende åbningstider:
Mandag - Torsdag 8 - 20.
Fredag 8 - 16.
Søndag 16 - 20.
Penge fra udlandet
Iban: DK40 3000 0011 7794 33
Swift: DABADKKK
Mere om EAN
Send alle fakturaer til det offentlige elektronisk i OIOUBL-formatet og angiv det tilhørende EAN-nummer.
Et EAN-nummer består af 13 cifre og er en elektronisk postadresse - ligesom en adresse på et brev viser EAN-nummeret, hvor det elektroniske postvæsen skal sende regningen til.
Ansatte ved offentlige institutioner skal altid opgive EAN-nummeret, når de afgiver bestillinger og leverandøren skal altid skrive EAN-nummeret på fakturaen.
Kommunens forskellige afdelinger og institutioner har hver deres EAN-nummer. EAN
Kontakt Fredensborg Hjemmepleje telefon 72 56 55 60
Egelunden i Kokkedal :72 56 55 60/ tryk 1
Mergeltoften i Nivå : 72 56 55 60/ tryk 2
Øresundshjemmet i Humlebæk.: 72 56 55 60/ tryk 3
Benediktehjemmet i Fredensborg : 72 56 55 60/ tryk 4
Hjemmepleje administration.: 72 56 55 60/ tryk 5
Hjælpemiddelcentralen
Ved behov for reparation eller returnering af bevilligede hjælpemidler kan du ringe til hjælpemiddelcentralen på tlf. 49 28 30 05.
Telefontiden er fra 9 til 12 på alle hverdage. Benyt også hjdepot@helsingor.dk
Adresse: Helsingørsvej 25, 3480 Fredensborg.
Obligatorisk selvbetjening
Du skal benytte den digitale selvbetjening, når du søger om et hjælpemiddel.
Kommunen kan hjælpe dig med computer og rådgivning til at betjene dig selv digitalt.
Når særlige forhold gør, at du ikke kan søge digitalt, skal du kontakte kommunen. Det kan eksempelvis være sprogvanskeligheder, handicap og manglende digitale kompetencer.
Hvis du skal ansøge som partsrepræsentant, skal du kontakte hjælpemiddelafdelingen på 72 56 25 74 på hverdage kl. 9 -12.
Kvik Service
Kvik Service er åben hver torsdag fra 10 – 14.
Adresse: Helsingørsvej 25, 3480 Fredensborg
Kvik Service er for borgere bosiddende i Fredensborg Kommune.
Bemærk Kvik Service har lukket i uge 1 og 7, juli måned og uge 42 og 52.
Kontakt Fredensborg Hjemmepleje telefon 72 56 55 60
Egelunden i Kokkedal 72 56 55 60/ tryk 1
Mergeltoften i Nivå 72 56 55 60/ tryk 2
Øresundshjemmet i Humlebæk 72 56 55 60/ tryk 3
Benediktehjemmet i Fredensborg 72 56 55 60/ tryk 4
Hjemmepleje administration 72 56 55 60/ tryk 5
Borgerrådgiver
Thomas Lorentzen
Visitatorerne træffes på 72 56 50 07 fra kl 9 – 12 alle hverdage.
Visitatorerne varetager bl.a. visitation til
- Hjemmehjælp til borgere, der midlertidigt eller varigt har behov for praktisk hjælp eller personlig pleje
- Madservice
- Omsorgstandpleje for borgere i eget hjem
- Pleje- og ældrebolig
- Rehabiliteringsophold
- Midlertidigt ophold i plejebolig
Du skal være pensionist og modtage førtidspension eller folkepension for at tilmelde dig selvtræning.
Prisen er 155 kr. pr måned.
Selvtræningstider på centrene
Selvtræningstiderne varierer, fordi faciliteterne ofte bruges til genoptræning i dagtimerne. Vi forsøger at tilbyde de bedste forhold for selvtræning. Tjek lokale opslag for opdaterede træningstider.
Under selvtræningstiderne kan terapeuter være til stede for at instruere eller følge op. Der er dog ikke faste terapeuter, så du skal kunne træne selvstændigt efter dit program.
Kontakt til selvtræning
For at blive selvtræner på Mergeltoften i Nivå, kan du modtage en nøgle mod et depositum på 100 kr., som refunderes ved nøglens returnering.
Nøgler kan hentes på Pleje- og Rehabiliteringscenter Skovgården, tirsdag og torsdag mellem 10-12 eller ved aftale, hos Charlotte Juul Linné tlf. 72 56 25 63.
Center | mandag | tirsdag | onsdag | torsdag | fredag | weekend/ helligdage |
Egelunden Egedalsvænge 17, 2980 Kokkedal |
07-08 |
07-08 12-13 14-16 |
07-11 12-13 15-16 |
07-08 12-13 14-16 |
07-08 12-13 14-16 |
Lukket |
Mergeltoften Mergeltoften 8, 2990 Nivå kræver nøgle til dør - før 8 og efter 15 |
07-09 12-13 16-20 |
07-08 12-13 16-20 |
07-10 12-13 16-20 |
07-09 12-13 16-20 |
07-08 12-13 14-20 |
med nøgle fra 7-20 |
Øresundshjemmet, Øresundsvej 52 i Humlebæk | 07-10 16-20 |
07-09 16-20 |
07-11 15-20 |
07.10 16-20 |
07-09 14-20 |
07-19 |
Skovgården Boserupvej 601, 3050 Humlebæk |
07-09 16-19 |
07-09 12-13 16-19 |
07-09 16-19 |
07-09 12-13 16-19 |
07-09 12-12.30 16-19 |
07-19 |
Lystholm Lystholm 20, 3050 Fredensborg |
07-08 12-13 15.30-20 |
07-08 12-13 18-20 |
07-20 Fra 01.01.25 07 -13 14 - 20 |
07-08 12-13 15-20 |
07-08 12-13 15-20 |
07-20 |
Selvtræning hjemme
Herunder finder du 4 forskellige træningsprogrammer som kan laves hjemme i stuen uden brug af en masse forskelligt udstyr.
Et af programmerne kræver dog en elastik, der evt. kan købes i sportsforretningerne, hvis du ikke allerede har en.
Træningsprogrammerne indeholder en grundtræning, der hjælper med at vedligeholde styrken i hele kroppen. De er inddelt i niveauer således, at du kan vælge de øvelser der passer til dit funktionsniveau. Start med niveau 1 og øg dit niveau, når du føler dig klar til det.
Vi anbefaler, at du træner med øvelserne 2-3 gange om ugen og derudover holder dig aktiv med gåture, cykelture og lignende – alt tæller.
Du skal være opmærksom på, at du ikke må få smerter af øvelserne, men at muskelømhed en dags tid efter er fint. Hvis du oplever, at en øvelser giver smerter skal du ikke fortsætte med denne. Kig evt. i nogle af de andre programmer for inspiration til andre øvelser.
Under hver øvelse er angivet, hvor mange gange øvelsen anbefales at gøre (reps) og hvor mange gange man skal gentage serien af øvelser(sets).
God fornøjelse.
Har du en Iphone eller Ipad kan du desuden gratis downloade ICURA’s trænings-App med øvelser du selv kan sammensætte efter behov.
Du søger på ”ICURA light” og følger anvisningerne.
Har du tidligere haft et icuraforløb i Træning og
Rehabilitering, kan du desuden gratis downloade
ICURA’s trænings-App med øvelser du selv kan sammensætte efter behov.
Du søger på ”ICURA” og følger anvisningerne. Du logger inde med din gamle
brugerprofil. Denne App giver mulighed for at se øvelser på video og følge din
træningsindsats.
Har du en Androidtelefon kan App’en søges via Google Play.
Denne App giver mulighed for at se øvelser på video og følge din træningsindsats.
SSP står for Skole, Socialforvaltning, Politi.
SSP arbejder med børn og unge i kommunen.
Du kan møde os i skolen, i klubben, og i lokalområdet fx bibliotekerne, boligområder og bybilledet generelt.
Nogen gange har vi flere samtaler med børn og unge. Det kan fx være hvis man har det svært derhjemme, med vennerne eller noget helt andet. Ved sådanne samtaler kan vi mødes på rådhuset eller der hvor du føler dig tryg. Hvis du gerne vil have dine forældre med til en samtale er de meget velkomne.
Kontakt os
SSP Koordinator
Christina Burrild
chvib@fredensborg.dk - 21 14 02 49
SSP-konsulenter
Martin Moreau Svelmøe - Humlebæk
mamos@fredensborg.dk - 24 97 22 84
SSP/18+ konsulent
Metehan Karakus - Kokkedal
meka@fredensborg.dk - 51 23 80 81
Christina Burrild - Fredensborg og Humlebæk
chvib@fredensborg.dk - 21 14 02 49
Daniel Tobias Rosenberg - Nivå
danro@fredensborg.dk - 21 28 24 47
Find mere om SSP herunder
- Oplæg for børn og unge på skolerne under temaerne: Digital dannelse, Konflikt håndtering, Social Pejling og Ungdomsliv.
- Facilitering af forældremøder på skolerne under temaerne: Digital dannelse og Ungdomsliv herunder styrkelse af forældresamarbejdet.
- Tæt samarbejde med skolerne og uddannelsesinstitutionerne omkring børn og unges trivsel.
- Konfliktmægling mellem børn og unge.
- Håndtering af direkte henvendelser fra institutioner, lokalområdets indsatser, forældre, borgere mv.
- Skabe tryghed i lokalsamfundet via opsøgende arbejde.
- Brobygning mellem ung og uddannelse, fritidsjob, fritidsaktiviteter og Jobcentret.
- Anonym chatrådgivning for børn og unge.
- Samtaleforløb, herunder korte samtaleforløb med unge og deres forældre eller samtaleforløb med en ung, som er iværksat af en ungerådgiver.
- Tæt samarbejde med politiet jf. Retsplejeloven § 115, med henblik på kriminalitetsforebyggelse.
- Bekymringssamtaler med børn, unge og deres forældre i nogle tilfælde i samarbejde med Politiet.
- Koordinering af det kriminalpræventive arbejde i Fredensborg kommune, samt tværkommunalt.
Hvis du har viden om eller en bekymring for et barn eller en ung er du altid velkommen til at kontakte SSP Fredensborg.
Har du som forælder eller borger har kendskab til unge, der begår kriminalitet skal du henvende dig til politiet med din viden på 114, hvis du ønsker at anmelde det.
I Fredensborg Kommune tilbyder Rusmiddelcenter Fredensborg rådgivning og behandling til unge over 15 år, som har et bekymrende forbrug af rusmidler.
Rusmiddelcenter Fredensborg tilbyder også pårørenderådgivning og forældregruppe til forældre vedr. deres børns forbrug af rusmidler.
Har du som fagperson viden om en ung med et forbrug af rusmidler, kan du også kontakte Rusmiddelcenter Fredensborg for at høre mere om, hvad vi kan hjælpe med.
Kontakt Rusmiddelcenter Fredensborg på 72 56 23 00 .
Du kan ringe til os mandag, tirsdag, torsdag og fredag kl. 8 – 12
Du skal ikke have en henvisning, men kan kontakte os direkte på telefon eller mail rusmiddelcenter@fredensborg.dk
Læs om mere om behandling på vores hjemmeside https://rusmiddelcenterfredensborg.fredensborg.dk/
SSP laver opsøgende gadeplansarbejde hele året rundt. I sommerperioden er det hyppigere end i vinterperioden hvor der ofte er mere stille ude på gaderne.
Der er flere formål med det opsøgende arbejde. For det første er det en god måde for SSP at møde de unge ude i ungemiljøerne. Det giver mulighed for at tale med de unge under mere uformelle former hvor kontakten nogle gange kan udvikle sig til en basketball kamp eller løbehjulsdyst. Nogen gange er der tiden til at tage en længere snak med få unge. Andre gange er det en snak ved gadefesten om hensyn til andre borgere samt en hjælp til et ungt menneske, der har brug for en vokse.
Derudover har gadeplansarbejdet en tryghedsskabende effekt for både de unge og lokalområdet at SSP er på gaden i eftermiddags- og aftentimerne.
Det er vigtigt for SSP at være synlige i det opsøgende arbejde.
SSP kører altid rundt i kommunens el-biler og har SSP-trøjer/jakker på.
SSP-teamet har to 18+ medarbejdere som primært arbejder med unge over 18 år. De er placeret fysisk på Rådhuset i Kokkedal, men møder også de unge ude på gadeplan, når de laver opsøgende arbejde, herunder også skoler, klubber, biblioteker, boligområder mm.
18 + er et frivilligt tilbud om hjælp og støtte til at guide den unge igennem de ting, der fylder og kan være svære som ung. Fokus er kriminalitet, overgangen til voksenlivet, bolig, gæld, rusmidler, uddannelse/job, økonomi og hvad der ellers giver mening for den unge.
18+ medarbejderne er fleksible, og kan holde samtaler på rådhuset eller der hvor den unge føler sig tryg.
Du kan benytte af tilbuddet, hvis du:
- Er mellem 16 – 25 år.
- Laver kriminalitet eller føler dig presset til at begå kriminalitet.
- Afventer en dom, skal afsone eller er på vej mod løsladelse.
- Har brug for hjælp til at fastholde uddannelse/job eller har svært ved at komme i gang.
- Ønsker rusmiddelbehandling.
- Har brug for en nem indgang til kommunens tilbud.
Herunder finder du link til de fire oplæg på mødet om rusmidler - Damp på hjernen - den 6. juni
Borgerservice, Fredensborg Rådhus
Egevangen 3 B
2980 Kokkedal
Telefon 72 56 50 00
Borgerservice kommunikerer digitalt gennem e-Boks
En veteran er en person der har været udsendt i mindst én international mission.
Fredensborg Kommunes veterankoordinator tilbyder at koordinere den indsats, en veteran eller pårørende til veteranen måtte have brug for. Veterankoordinatoren sagsbehandler ikke selv, men er tovholder.
Kontakt veterankoordinator, Bente Fromm på veterankoordinator@fredensborg.dk eller på tlf. 20 13 94 29.
Fredensborg Kommune bakker op om Danmarks veteranpolitik.
Du er altid velkommen til at kontakte Rusmiddelcenter Fredensborg på telefon 40 14 74 53
Telefonen er åben alle dage.
Du er altid velkommen til at lægge en besked med navn og telefonummer og så vil vi kontakte dig.
Tidspunkter for samtaler med vores behandlere aftales individuelt.
Du kan også skrive en mail til os på rusmiddelcenter@fredensborg.dk
Her bor vi
Rusmiddelcenter Fredensborg ligger på Byvejen 14, 2990 Nivå.
Vores lokaler ligger på 1. sal. Har du fysisk nedsat funktionsniveau, finder vi en løsning på dette.
Bus 353 og 354 stopper få minutters gang fra Byvejen 14.
Parkering er normalt mulig i gården.
Vi samarbejder med flere leverandører af alkohol- og stofbehandling. Kontakt Rusmiddelcenter Fredensborg for at høre mere om dine muligheder.
Novavi Stofrådgivningens anonyme tilbud
Vendersgade 4, 1. sal
1358 København K
Helsingør Rusmiddelcenter
Kongevejen 4B
3000 Helsingør
Halsnæs Alkoholambulatorium
Strandvejen 69
3300 Frederiksværk
I Rusmiddelcenter Fredensborg møder du:
Rusmiddelkonsulent Laura
Tlf. 29 63 76 67
Rusmiddelkonsulent og faglig koordinator Sune
Tlf. 41 71 79 88
Rusmiddelkonsulent Line L
Tlf. 24 62 89 28
Rusmiddelkonsulent / sygeplejerske Dorthea
Tlf. 21 49 52 80
Rusmiddelkonsulent Line A
Tlf. 20 33 33 38
Rusmiddelkonsulent Morten
Tlf. 24 77 46 19
PPR er et kommunalt Pædagogisk Psykologisk Rådgivningstilbud, hvor lærere og pædagoger ved kommunens skoler og dagtilbud samt forældre kan henvende sig for at få råd og vejledning vedrørende børn og unge fra 0-17 år. I PPR arbejder psykologer, logopæder, praksisvejledere og pædagogiske vejledere. I Fredensborg Kommune kaldes PPR-funktionen for Vejledning, og hører under Møllevejen - Vejledning, Behandling og Skole, som er fysisk placeret i Nivå.
Vejledning (PPR) tilbyder
Vores psykologer og vejledere fra Vejledning kan tilbyde rådgivning og sparring omkring mange forskellige typer af udfordringer. Det kan være dit barn er begyndt at have svært ved at komme i skole, eller giver udtryk for mange bekymringstanker. Det kan også være, at du som forælder er bekymret for dit barns trivsel generelt og/eller faglige og sociale udvikling.
Vores logopæder i Vejledning kan tilbyde rådgivning, sparring og indsatser, når der opstår en bekymring for et barns sprog, kommunikation eller hørelse.
I Vejledning samarbejder vi tæt med andre faggrupper i Center for Familie og Unge og Center for Skole og Dagtilbud.
Ønsket hermed er, at sikre en helhedsorienteret hjælp til dit barn og til jer som familie.
Hvad kan vi i Vejledning hjælpe med?
Eksempler på udfordringer vi kan rådgive og vejlede om:
• Begyndende bekymring for barnets trivsel hjemme, i dagtilbud eller i skolen.
• Udfordringer i familien, eksempelvis skilsmisse.
• Bekymring om barnets/den unges personlige, faglige og sociale udvikling i skole eller dagtilbud.
• Vejledning om understøttelse af rammerne omkring børnegruppen i dagtilbud eller i skolen.
• Understøttelse af barnets/den unges personlige, faglige og sociale behov i hverdagen.
• Tvivl om barnets tale-, sprog-, og hørermæssige udvikling.
• Udfordringer i og med børnefællesskaber.
Dialogmøde - det første møde med PPR
Dialogmødet er et møde mellem forældre, skole/dagtilbud, PPR og evt. andre centrale
personer (f.eks. Sundhedsplejen, familievejleder, sagsbehandler, SSP eller UU-vejleder).
Mødet afholdes, hvis et barn viser tegn på manglende trivsel og udvikling, fagligt, sprogligt og/eller socialt i dagtilbuddet eller på skolen. I, som er tæt på barnet i dagligdagen, vil på dialogmødet, have mulighed for at dele jeres bekymringer og ønsker for barnet. På baggrund heraf, vil vi i fællesskab finde ud af, hvordan det videre forløb skal være. Der kan eksempelvis aftales et fokus på mødet,
som I derhjemme og dagtilbud/skole arbejder videre med. Det kan også være, at vi fra Vejledning (PPR) vil tilbyde, at lave nogle observationer på stuen/i klassen,
tilbyde sparring til fagteamet omkring jeres barn eller, at vi i fællesskab beslutter, at der skal laves en pædagogisk psykologisk vurdering af jeres barns behov for støtte.
Dialogmødet forudsætter, at dagtilbuddet/skolen forinden har arbejdet med problemstillingen inden for egne rammer.
Skole/dagtilbud sørger for, sammen med forældre, at udfylde skemaet mødeoplæg til dialogmøde, og sende information om dialogmøde til begge
forældre. Alle deltagere til mødet skal modtage det udfyldte mødeoplæg til dialogmødet, senest en uge inden mødet.
Bekymringen udfoldes, og det aftales, hvem der kan sætte ind med hvad mhp. at afhjælpe de udfordringer, der er en bekymring for.
Forældre, skole/dagtilbud, PPR eller andre relevante parter kan få en opgave. På mødet aftales der et tidspunkt for opfølgning, og begge forældre skal skrive under på
samarbejdsaftalen (hvis der er delt forældremyndighed) og herved give samtykke til, at der oprettes sag i PPR. Ved manglende samtykke fra en forælder er det
skolens/dagtilbuddets ansvar at indhente det forud for, at PPR kan påbegynde arbejdet.
På dialogmødet tydeliggøres PPR’s arbejdsgange og hensigt: Vi laver løbende vurderinger på børn og vil understøtte praksis, men hvorvidt det munder ud i en skriftlig
vurdering, kan vi sjældent vide, før vi er i gang med undersøgelsen.
Skole/dagtilbud sender den udfyldte samarbejdsaftale ud som
referat til alle deltagere. PPR bruger det til at oprette en sag. Herefter kan PPR
byde mere aktivt ind i sagen.
Hvad kan PPR byde ind med som følge af et dialogmøde?
- Observation
- Sparring til teamet
- Samtaler/sparring med forældre
- Samtaler med barn
- Oplæg om temaer til børnegrupper/fagpersoner/forældre
- Gennemlæse faglige test som kan indgå i den samlede vurdering
- Eventuelle tests og undersøgelser som supplement og kvalificering af øvrige
indsatser - Pædagogisk psykologisk vurdering
- Vurdering af hvorvidt det kan være relevant at henvise til yderligere
udredning
Hvem kan henvende sig til Vejledning?
Du kan som forælder, barn eller ung (op til 18 år), pædagog eller lærer henvende dig til Vejledning for at få støtte og rådgivning, i forhold til børn og unges læring og trivsel. Henvendelse til Vejledning skal som udgangspunkt ske gennem skolen eller dagtilbuddet. Der er tilknyttet psykologer, logopæder og pædagogiske- eller praksisvejledere til samtlige dagtilbud, skoler og specialtilbud i Fredensborg Kommune, og der er ligeledes et samarbejde med dagplejen.
Hvis du/I oplever udfordringer, der kunne høre til i Vejledning, anbefaler vi, at I kontakter jeres barns skole/dagtilbud, da vores erfaring er, at vi bedst styrker trivsel, udvikling og læring når vi samarbejder tæt omkring jeres barn.
Kontakt
Se kontakt til daginstitutioner
Har du spørgsmål eller brug for en kort sparring?
Hvis du har spørgsmål eller har brug for sparring i forhold til dit barns trivsel og udvikling, er du altid velkommen til at kontakte vores anonyme rådgivningstelefon – FAUK.
Vi kan ligeledes vejlede dig med hvem du/I kan kontakte, hvis der er behov for mere end blot en sparring.
Telefonen er åben fra 15 til 17 hver mandag (med undtagelse af helligdage og skoleferier).
Telefonnummer: 21 58 08 81
Borgerservice, Fredensborg Rådhus
Egevangen 3 B
2980 Kokkedal
Telefon 72 56 50 00
Borgerservice kommunikerer digitalt gennem e-Boks
Brug Digital Post til personfølsomme oplysninger om dig selv eller dine nærmeste.
Du kan se, hvem du kan skrive til herunder.
Akut forurening
Hvis du opdager en akut forurening, skal du straks kontakte alarmcentralen på 112, så forureningen kan blive stoppet, og skaderne kan blive begrænset mest muligt.
Når du ringer til alarmcentralen skal du oplyse:
• Navn, adresse og telefonnummer
• Hvad du har observeret
• Hvor uheldet er sket
• Din vurdering af forureningens omfang
Forurening der ikke kræver alarmcentralen
Åbningstider for telefonisk og personlig henvendelse til Fredensborg Forsyning
- Mandag - Torsdag: 9:00 - 14:00
- Fredag: 9:00 - 12:00
Ring: 35 29 44 00 (også døgntelefon)
Højvangen 23, 3480 Fredensborg
Forsyningen har ansvar for renovation / affald og vand:
Kontakt dem i tilfælde af fx brud på vandledning, kloakrør eller lignende.
Nordsjællands Park og Vej (NSPV) kan kontaktes, hvis der uheld på kommunens arealer og bygninger.
Kontakt Park og Vej på 49 28 49 60 eller nspv@nspv.dk
Udenfor arbejdstid og i akutte tilfælde kan 22 28 52 63 benyttes.
Nordsjællands Park og Vej
Kongevejen 425C, 3490 Kvistgård
Problemer med fjernvarme
Kontakt Norfors på tlf. 45 16 05 60 - se også www.norfors.dk
Som fagperson kan du sende en underretning til os på denne blanket
Vi tilbyder vejledning til de borgere, som er pårørende til en ældre i aldersgruppen 65 år og derover.
At være pårørende kan være udfordrende.
Det er derfor vigtigt, du ved, hvor der kan findes hjælp, hvis du har brug for støtte.
Du kan blandt andet:
- Få vejledning i hvor og hvordan du kan søge hjælp
- Få information om aktiviteter, tilbud og foreninger i kommunen
- Tale om følelsesmæssige problemstillinger
Du kan kontakte pårørendevejlederen
- mandag - torsdag mellem 9 og 10
- fredag mellem 10 og 13
- Ved behov kan der desuden træffes aftale om en personlig samtale med pårørendevejlederen på rådhuset.
Ring til Carina Corbignot på 72 56 25 77