Hjem Borger Børn og unge Unge Tilbud til unge 13 til 17 år

Tilbud til unge 13 til 17 år

Ungfredensborg og andre ungdomstilbud

Ungdomsskolen Ungfredensborg er ungdomstilbud til dig, der går i 7. klasse til og med 17 år og bor i Fredensborg Kommune. Fra 1. maj er alle 6. klasser velkomne til at benytte Fredensborg Kommunes ungdomsskoletilbud.

På vores hjemmeside kan du tilmelde dig alle ungdomsklubber, ungdomsskolehold, workshops, events og rejser. Alle vores ungdomsklubber og fritidshold er gratis, undtagen vores rejser og enkelte ungdomsskolehold. Gå på opdagelse i de forskellige aktiviteter – og tilmeld dig ved at bruge dit UNI-login eller dit CPR-nummer inde på vores hjemmeside.

Fællesskab og sammenhold

I Ungfredensborg vil du opleve at blive en del af et fællesskab og et sammenhold, hvor der er plads til alle. Vi kan garantere trygge rammer, hvor du kan hænge ud, deltage på faglige- og sociale ungdomsskolehold, få en snak med en voksen om stort og småt og meget mere.

I Ungfredensborg får du medindflydelse på klubbens og ungdomsskoleholdenes aktiviteter.
Der er få regler, men det forventes, at du har lyst til at bidrage til et fedt ungemiljø.
Du har frie rammer til at udfolde din kreativitet, hænge ud med dine venner og møde nye.

Der er altid noget at lave i Ungfredensborg!

Klub Unique er navnet på ungdomsklubben i Nivå, som ligger på Niverødvej 38, 2990 Nivå. Vi deler adresse med Nivå Skole og  Smilehullet. Du kan finde vores lokaler ved, at gå ned langs skolen til den lille skolegård, ved “Koen“.

UNG3050 er navnet på ungdomsklubben i Humlebæk, som ligger på Baunebjergvej 401, 3050 Humlebæk.

Klub33 er navnet på ungdomsklubben i Fredensborg, som ligger på Benediktevej 33, 3480 Fredensborg.

UNG2980 er et ungdomstilbud, som holder til i et lokale i Egedalshallen. I UNG2980 er der mulighed for at se film, spille brætspil, være kreativ, hænge ud og meget mere. Det er gratis at være meldt ind i klubben.

Bøgens Ungdomsklub i Kokkedal

I ungdomsklubben har du mulighed for at opleve fællesskaber og godt sammenhold med jævnaldrende i et trygt miljø.

Spis, spil og hyg dig
Vi spiser aftensmad sammen kl. 18 og du er altid velkommen til at spise med. Maden koster 10 kroner. Senere på aftenen er der sport i hallen, computercafé, turneringer og konkurrencer i f.eks. fodbold, pool og andre sjove påfund.
I caféen står den både på brætspil, kortspil, terninger og ikke mindst hyggestunder i sofaen eller rundt om bordene.

Sommer, rejser og sport
Om sommeren har vi masser af udendørs aktiviteter som hoppepude, svømmebassin, grill og hygge omkring bålet.
Vore faste aktiviteter som ture ud af huset, kolonier, rejser, poker-aftener, sportsturneringer og meget mere planlægges efter de unges ønsker.

Brønsholmgårdsvej 2 - 6

Object reference not set to an instance of an object.